ik probeer mn pc opnieuw te instaleren met een windows instalatie cd maar dan krijg ik een zwart scherm en vragen ze om mn wachtwoord, deze heb ik nie

niet meer wat moet ik nu doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Wanneer precies krijg je dat wachtwoord zie je als hij opstart iets van druk op toets om van cd op te starten ?
of zie je eerst zwarte lettters en meteen daarna een ww schermpje ?
dan heb je wellicht een wachtwoord op je bios en dat is lastig want dan kan je niet opstarten ook niet van de harde schijf dus kan je ook niets installeren.

Antwoorden (3)

Bedoelen ze niet die registratiecode op de sticker op het hoesje van de cd?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als windows het nog gewoon doet. Moet je jellybeankeyfinder downloaden en draaien op die windows.

Toegevoegd na 45 seconden:
Moet je wel weer XP installeren als je nu XP hebt bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 13 minuten:
Kan ook dat je code achterop je pc staat, of aan de zijkant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je niet meer op je pc kan, zorgen dat iemand anders een gecrackte windows kan branden op een cdtje en die installeren.