Ik kan de helft van mijn beste Apps op m'n Samsung galaxy s helemaal niet meer openen,ook kan ik geen app verwijderen of toevoegen,

Ik heb alleen mijn telefoon-geen laptop of computer.Hoe kan ik met behoud van mijn fotos en muziek dit probleem oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

U zou eens kunnen gaan zoeken naar een app zoals Vaulty Free Hides Pictures (Android) ,welke speciaal; bedoeld is om foto's,video's en muziek op te slaan op een (micro)Sd geheugenkaartje.

Groet:Zoekertje