Goede game/school laptop/tablet??

Wie kent er een goede game tablet?? En is de Dell inspiron duo geschikt om een beetje te gamen bijv: modern warfare 2 op low settings? Ik heb wel een laptop maar ik zou graag een tablet willen of anders een goede laptop. Tweede hands zou ik niet echt willen.. En beetje onder de 1000€,-

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Apple macbook.
Alienware.
iPad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Apple iPad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind iPad nog altijd de beste tablet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uitgaande van je wens, Modern Warfare 2, kan je alleen maar een volwaardige laptop nemen. Ik zou even naar deze modellen kijken:

Toegevoegd na 2 minuten:
Tablets en de Dell inspiron duo zijn geen game apparaten. Niet het soort games wat jij voor ogen hebt iig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt geen mw2 spelen op een tablet. De besturing is noet handig en het grafisch vermogen is niet aanwezig. Ik zou kiezen voor een low/mid range Sony Vaio. Weet niet precies welk model, maar er is er een voor <€1000.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
HP ProBook 6550B!
Deze heeft een supersnelle Intel Core i5 en HD videokaart.
Super geschikt voor games en veel programma's.
Vanaf €729,-.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je hem echt als een tablet gebruiken ( inklappen ofzo hybride dus) en is ie in Nederland verkrijg baar
peterjbruins
12 jaar geleden
het is een laptop (noetbook).
en hij is in nl verkrijgbaar
Ik zelf heb altijd goede verhalen gehoord over Alienware. Dit moeten zeer krachtige laptops zijn en dit blijkt ook uit de reviews. Succes!