wat is de beste game laptop tussen de 300 en 400 euro?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik heb een hp pavillion dv6-3010sd gekocht voor 400 euro en ik kan er wel redelijk op gamen bijvoorbeeld sims 3 je kan ook een hp pavillion dv9000 nemen daar draait call of duty modern warfare 2 best vloeiend op maar die laptop gaat snel kapot op de pavillion dv6 weet ik niet maar doe je echt aan extreme gaming? dan moet je echt een laptop van €1000+ nemen asus heeft veel goede gaming laptops maar binnen die budget kan het niet of zoek een 2de hands laptop dan kan het wel

Moet ik je helaas teleurstellen. In dat segment zijn er geen gaminglaptops verkrijgbaar. Het beste is of hoger in de prijs gaan zitten (600-1200 euro) of op zoek gaan op marktplaats.

Ten eerste: een laptop dient in de 1ste plaats niet om te gamen Ten tweede: met dat budget ga je niet veel doen. Ten derde: als je echt wilt gamen op je laptop, heb je een budget nodig van +- 2000 euro

Bronnen:
http://www1.euro.dell.com/content/topics/s...

Als je een game laptop wilt, en dit is een laptop waar je Call of Duty Blackops of andere nieuwe games op wil spelen moet ik je helaas teleur stellen.. Zoek je naar een 'game' laptop om flashgames op te spelen zoals runescape of i.d. dan voldoen de meeste laptops rond die prijsklasse. Een acer lijkt beter door de specificaties op dat niveau maar valt bijna uit elkaar als je hem op pakt. Je kan beter een duurdere laptop kopen van betere kwaliteit, heb je veel langer plezier van :)!.

Voor die prijs kun je het schudden. Dan is de processor te langzaam , de grafisch kaart niet snel genoeg enz. Afhankelijk van het spel heb je altijd een zeer krachtige computer nodig met vooral een snelle processor en zeer goede grafische ( videokaart) anders lopen de spellen gauw vast. Dus nog maar even doorsparen. FRank

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100