Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe Terraria downloaden?

Ik zoek nu al een tijdje naar een mogelijkheid om de game Terraria te downloaden. Ik heb het met torrent geprobeert, zipmap en ik heb ook een .rar bestand weten te downloaden.

Hoe Download Ik Terraria Op Mijn Mac!?!?

Dat .rar bestand heb ik uitgepakt, en dan krijg ik meerdere bestanden in een pakketje: .exe's, steam_api.dll, een mapje met "content" en een mapje met "frameworks" maar niks ervan is de game zelf.

Help??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
804
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nu wel. Hoe zou ik dat moeten weten? Dat is niet iets wat ik te horen krijg bij mijn geboorte hoor?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Terraria downloaden is illegaal.
Het spel is trouwens alleen voor Windows beschikbaar.
Het is hier online te koop: http://store.steampowered.com/app/105600/?snr=1_4_4__13
Als je op de pagina kijkt zie je onder system requirements staan: OS: Windows Xp, Vista, 7

Dus je kunt wel met torrents aan de slag gaan, maar er is alleen maar een Windows versie van dit spel.
(Lees meer...)
Kimath
12 jaar geleden
Ten eerste de legale waarschuwing: downloaden is illegaal, blabla

-> ten eerste -> zorg dat je de non-steam versie hebt.
-> ten tweede -> er zit meestal een 'readme.txt' bestandje in dat uitgepakte rar bestand ergens die een handleiding bevat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ohja, de juiste OS is ook handig ja. kijk daarvoor of je ergens een windows emulator kan vinden voor je mac.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding