kan ik een video van facebook op mijn computer zetten?

Hoi, ik heb een tijdje geleden een aantal videos van mijn oude computer op facebook gezet, en nu heb ik een andere computer en wil ik die videos die op mn facebook staan op mijn computer zetten, weet iemand of dat dat mogelijk is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ja dat is mogelijk met dé media downloader : Orbit.
Náást het downloaden van heel veel filmformaten is het tevens een download manager van al het overige wat U wilt downloaden. Een filmpje naar Uw pc halen werkt vrij simpel. Als U een filmpje afspeelt op Facebook ,plaatst U de muis OP het filmpje en toont Orbit het woordje Get It. U drukt op Getit ,vervolgens kiezen (meestal FLV ,wat geconverteerd kan worden )wát U wilt downloaden ..en enkele minuten later staat het in de Orbit download map op de PC.

http://www.orbitdownloader.com/

Groet:Zoekertje