Door geduld te hebben.. ik heb er ook wel eens last van maar dan heb ik twee keer op het knopje gedrukt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komen ze tegelijk aan, of eerst de een en dan een uur later nogmaals dezelfde?

In het eerste geval ligt het waarschijnlijk aan je vriendin. Misschien heeft ze jouw naam aan twee emailadressen gekoppeld - dan is jouw naam dus niet een persoon, maar een soort verzendlijst.

In het tweede kun je weinig doen, omdat het dan waarschijnlijk aan de mailsystemen ligt. Het zou kunnen dat de provider van jouw vriendin de mail probeert af te leveren bij jouw provider. Als er iets niet helemaal lekker zit, komt die mail wel over, maar meldt jouw provider geen succesvolle ontvangst aan de verzender. Gevolg: de mail is wel bij jou afgeleverd, maar de verzendende provider denkt dat het is mislukt. De verzender zal het dan later nogmaals proberen. Gevolg: jij ziet een dubbele mail.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zijn dit mails die ze naar meerdere personen verstuurd? Misschien kom je 2 keer voor in haar maillijst? Misschien heb jij nog een e-mail adres dat doorlinkt naar je 'normale' e-mail adres. Dan richt zij de mail aan 2 e-mail adressen en ontvang jij de mail 2 maal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien heeft ze 2 keer haar acount actief staan in haar mail programma !

even bij Extra en accouts kijken ....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het zijn dat je vriendin meerdere accounts heeft ingesteld waarmee de mail wordt gestuurd? En hebben anderen die mail van je vriendin krijgen er ook last van? Zo niet, heb jij dan dubbele accounts ingesteld?

Stel dat het probleem aan haar kant ligt. Kan zij jou een mail sturen vanaf een webmail account? Krijg je het dan ook dubbel binnen? De webmail die gebruikt wordt moet van dezelfde provider zijn als waarmee de mail vanaf je PC wordt verstuurd. Treed het probleem in webmail op dan moet je bij de provider aankloppen voor hulp.

Ligt het niet aan de provider (je webmail geeft 1 mail, de pc thuis 2), dan Kan je eens proberen de accounts te verwijderen en opnieuw in te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het zijn dat jij een 'wizard regel' op je postbus hebt waardoor je email pakket razendsnel een kopietje maakt?