word de computer slomer of krijgt hij een virus als je cod4 installeert?

ik mag niet van mijn vader cod4 er op installeren en hij zegt dat de comp slomer word

Weet jij het antwoord?

/2500

Dat kost ruimte, ik gok 2 tot 4 GB. En als dat weg is is je PC een tikje slomer, maar het maakt ongeveer niets uit, tenzij je al tegen je maximum aanzit

Het kost wat gb geheugen.. Verder vraagt het niet zoveel. Ligt eraan hoe oud je computer is, en hoeveel geheugen je nog overhebt.

Als je computer COD4 gewoon goed kan draaien, en je installeert het. Zal niemand anders die die pc gebruikt merken dat de computer trager is hoor. Dat merk je niet, pas als je heel je computer vol hebt dan ga je het merken. Een virus als je COD4 installeert? Als je originele COD4 hebt sowieso niet, bij een gedownloade versie kan er een virus in schuilen, maar dat valt ook nog te detecteren door een eventuele virus scanner. Dus je vader moet er geen probleem van maken en gewoon installeren en lekker paar uurtjes schieten!

Het ligt eraan wat voor computer je hebt. Voor cod4 heb je een vrij sterke videokaart nodig. Een videokaart met aardig wat geheugen, hoe meer geheugen hoe meer pixels hij kan opslaan en door kan sturen naar het scherm, wat de processor overigens doet. Als je geheugen (bijna vol) is, kan hij slomer worden. Toegevoegd na 56 seconden: Elke GB is er weer eentje minder.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100