ik heb mijn ipod via greenpo0sion gedownload en dan krijg je als je de ipod opstart een doodshoofd apple is daar een progamma voor

is daar een progamma voor dat ik die doodshoofdapple kan veranderen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga naar cydia, typ bij zoeken bootlogo in en je vind vanzelf de goede!, je moet hem wel instellen dus even goed lezen bij de beschrijving
suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep je kan in cydia verschillende bootlogo's downloaden +

Andere antwoorden (2)

Ik zelf heb ook m'n IPod gecrackt maar je kan dat niet veranderen en als je niet meer wil dat dat is kan je een ander programma gebruiken. (ik gebruik geen leestekens)

Ps:als je niet meer wil dat je dat hebt kan je altijd nog de nieuwe ITunes versie downloaden maar dan heb je ook geen gecracktte iPod;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is je garantie nu ook weg