wat moet ik doen mijn blackberry 's appworld loopt vast?

ik weet het echt niet meer ik had een inlognaam enzo aangemaakt en wilde inloggen en hij is nu vanaf 27-5-11 aan het vastlopen kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit is een bug van BlackBerry App World die problemen heeft met de ‘automatische timezone instelling’ op de BlackBerry.

Stap 1: Ga naar de klok/wekker in het hoofdmenu
BlackBerry Klok

Stap 2: Druk op de BlackBerry knop

Stap 3: Ga naar Opties

Stap 4: Ga naar Tijd instellen

Stap 5: Zet ‘Tijdzone automatisch wijzigen’ op Aan of Vragen

Nu moet het probleem opgelost zijn. Probeer na deze 5 stappen een harde reset van de BlackBerry. ( batterij er even uit halen en weer in doen )