bij het overzicht van hyves scrol je naar onder en staat er : Meer Items. als je er op klikt doet die het niet ?

er staat dan onder in beeld javascript:void(0);. zodra ik me muis ervan af haal staat het erniet meer ? hoe kan dit want op hyves kan ik nu niets!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je browser voert dit javascript dan niet goed uit. Probeer een andere browser te nemen, bijvoorbeeld Google Chrome of Opera.