Is het goed om je Computer (W7) dagen/weken op Sluimerstand te hebben of is dat slecht voor je Pc zonder dan afsluiten?

Hallo Iedereen,

Is het goed om je Computer (W7) dagen/weken op Sluimerstand te hebben of is dat slecht voor je Pc zonder dan afsluiten.
Want soms wil je wat afmaken maar dan is er geen tijd meer (kan ik de volgende keer zo weer verder gaan).

Gr. ComputerSmartphone

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op zich is / werkt het prima. Voor een laptop is het inderdaad aan te raden hem aan de stroom te houden omdat het toch iets van stroom verbruikt, voor je pc thuis werkt het (meestal) zonder probleem, sommige programma's hebben er alleen moeite mee, dat als je pc ontwaakt dat ze meteen iets willen. Outlook bijv. deze wil meteen mail ophalen, terwijl vaak je (inter)netwerk nog niet geheel werkt op je computer. Daarnaast kan het zijn dat "omdat het Windows is" een reboot zo nu en dan nodig is om het werkend / snel te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het kan wel, alleen je moet hem wel aan de oplader leggen.