Ja hoor, die zijn er zeker. Allereerst, heb je alle vijf spellen van VV al gespeeld? Want ze zijn allen best de moeite waard.
My tribe lijkt er erg veel op. Je kunt eventueel ook Wild Tribe proberen of Gemini Lost of Sprouts Adventure
Maar nog leuker is: Totem tribe, het is combinatie van avontuur-, verborgen voorwerpen- en strategiegames en een van de beste die ik ooit heb gespeeld.
(waarschuwing: alleen aan beginnen als je voorlopig geen tentamens o.i.d. hebt want er gaat een hoop tijd in zitten.)