Mijn oortjes werken niet op de PC, hoe komt dit?

Mijn oortjes werken wel op mijn iPod enzo, dus daar is niets mis mee. Dus waarschijnlijk ligt het aan de computer zelf.
Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

wat ook vaak het geval is dat de contacten vuil zijn en dat kun je oplossen door er contactspray op te spuiten.maar een breuk is ook mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit is bij mij ook maat bij mij zit er een microfoon aan en al ik het in het koptelefoon gaatje stop doet hij het ook niet omdat dat dubbele plug in 1 is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Test eens een andere uitgang. Normaal gezien kan je achteraan je computer ook oortjes insteken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een teken dat je het hebt ingesteld dat dit alleen met het achterpaneel gaat. ;)
Heb je windows 7 ?

Check dit... was ook de oplossing voor mij ^^

http://clicko.wordpress.com/2010/06/20/tip-geen-geluid-uit-koptelefoonexterne-speakers-in-windows-7/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens andere ingangen op je computer lichtgroen.
Probeer en andere koptelefoon.
MIsschien is het een andere sstekker ( plug).
Soms helpt het om de tekker er iets verder uit te trekken millimeterwerk.
Frank