Bij m'n bron heb je een 2GB voor 4,70. Komen wel een hoop verzendkosten bij, maar ophalen is ook een mogelijkheid. Dat scheelt dan wel een hoop, afhankelijk van de afstand tot waar je woont.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Mediamarkt
dynabyte,,
of gewoon via het internet bestellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs de kruidvat heeft ze wel
te kust en te keur en ze kosten nix meer
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kruidvat vraagt er heel veel voor als je het mij vraagt. Kwam kortgeleden daar een 64MB kaartje tegen in de opruimbak. 2,99 euro. Dat is bijna 50 euro per 1GB. Die kaartjes moeten ze onderhand gratis weggeven, stelt niets voor en er staat nog een groot logo van Kruidvat op ook.
capthavoc
12 jaar geleden
Tja dat natuurlijk voor de dommerik die hem toch nog koopt
maar zelf dan is het peanuts
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. Kan me nog herinneren dat ik een jaar of 7 - 8 terug een Hi Speed 512MB kaartje kocht voor 45 euro, dat was toen echt een spotprijs. Nu kun je met geluk 32GB krijgen voor dat geld.
Haal ze zelf altijd van eBay. Erg goedkoop te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Blokker kun je ze ook kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het goedkoopst bij meerdere kaarten (bezorgkosten zijn relatief duur op lage prijzen) is op internet bestellen. Tweakers heeft een hele mooie uitgebreide zoekfunctie op haar site. (bron)