Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja dat zou kunnen.

Als je de jailbreak kan uitvoeren zonder dat je een herstel hoeft uit te voeren, dan behoud je al je gegevens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Reageer is op mijn tablet vraag ik had iets gestuurd heb je dat al gelezen??
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, wist niet dat het een vraag was. Ik zal even kijken.

Andere antwoorden (2)

Je moet voor je jailbreak een herstelpunt maken in itunes, daarna je iphone terugzetten naar fabrieksinstellingen, de jailbreak uitvoeren en daarna het herstelpunt terugzetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Totaal onnodig, natuurlijk kun je het voor de zekerheid doen maar er zijn altijd wel goede firmware versies te downloaden. De gemakkelijkste manier om te jailbraik is trouwens door met je iPod (dus met de ingebouwde safari browser) naar www.jailbreakme.com te gaan, daar hoef je maar 1 ding aan te klikken en de rest wordt automatisch voor je gedaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Jailbreakme.com werkt niet meer sinds firmware 4.02 / 4.03
Blijft er gewoon op. Als je de jailbreak eraf haalt, dan gaat je muziek wel weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing