Ik wil graag een nieuwe laptop kopen, weet iemand hoeveel ik ongeveer kwijt ben? Zie extra uitleg voor specificaties

Ik wil graag een laptop kopen omdat mijn pc op het punt van begeven staat. Ik heb het hele internet afgezocht maar, zag door de bomen het bos niet meer.

Ik wil graag laptop van rond de 600 euro (echt niet veel meer). Ik wil er ook een beetje op kunnen gamen. Niet het mooiste van het mooiste, want ik weet ook wel dat ik dan meer zal moeten betalen. Verder heb ik hem gewoon nodig voor school.

Weet iemand uit ervaring misschien een goede laptop? Of misschien iemand met verstand er van? Ik kom er moeilijk uit namelijk.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (8)

Kijk eens bij Dell. Daar hebben ze veel verschillende staan. Ook kan je ze in sommige opzichten nog naar eigen wens aanpassen. Zorg in ieder geval voor een goede videokaart en genoeg werkgeheugen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent dan ongeveer 600 euro kwijt. Minder kan ook, voor €450 heb je een goeie acer.
Kijk eens bij mediamarkt naar de modelletjes. Daar staan er niet zo heel veel, kun je beter kiezen en je laten informeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn acer was 2 jaar geleden met game Specs 700€ nu is ie wel rond de 600 acer aspire is wel geschikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor die 600 euro kom je een heel eind. Als je 'm ook voor school/werk wil gebruiken, moet je er wel rekening mee houden dat de huidige laptops/pc's allemaal uitgeklede outlook/word etc pakketten hebben en dat je misschien ook daar nog wat geld aan moet uitgeven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
koop gewoon een goeie intel dual core met windows 7
ben zelf nogal weg van asus
en kijk ook even goed naar wat er verder nog opzit qua software.
vooral of er geen office trial versie op zit maar een volledig versie
en min 2 gig geheugen
Een laptop is geen game machine dus staar je niet blind op video specs
je zult toch ervaren dat ondanks dat je een game er op zou kunnen spelen dat je dat al snel laat
De zwakke plak van de meeste laptops is toch het toetsenbord die zijn simpelweg niet gemaakt op heftig op te gamen

Dus koop desnoods een iets goedkopere laptop
en daarnaast een goeie basis intel core kast met goed moederbord die je over de loop van de tijd flink uitbreid

succes
capthavoc
12 jaar geleden
Ga voor een ASUS.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk heb ik goede ervaring met DELL.
Goede klantenservice en ook de garantie is top !

Acer... leuke modellen.. leuke opties die je bij menig ander merk niet hebt (zoals 2x harddrive optie)... echter is koeling absoluut een probleem.
Daar houden ze bij Acer geen rekening mee hahahaha

Wat voor games wil je spelen op je laptop ?
COD4 is wat lastig hoor... dan ga je al gauw naar een ander budget toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je een laptop koopt zou ik aanraden een veel hp of dell te kopen want acer heeft best wel vaak problemen en toshiba is een computer die slecht bekent staat.
bij del kan je je eigen laptop in elkaar zetten met goede game specificaties of juist om hard voor school te werken zo kan je ook voor microsoft office professional kiezen.
bij hp heb je komplete pakketten bijv. met een gratis printer altijd handig, maar als je een laptop baat komen moet je uiteindelijk toch zelf kiezen: succes!