Als ik een serial code bestel, heb ik dan recht op een nieuwe? Of mogen ze de oude ook activeren?

Ik heb een oud computerspel uit de kast gehaald, en wilde dit weer eens online spelen. Ik kwam er toen achter dat ik een permanente ban had, en kocht toen en nieuwe serial code van 10 euro. Nu hebben ze mijn oude code weer geactiveerd ipv een nieuwe te geven.
Persoonlijk vind ik dit wat raar, want het heeft er de schijn van dat ik 10 euro heb betaald als eens soort proces verbaal. Hebben ze het recht om zo te handelen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Heel vreemd, ik zou navragen waar ik die ban aan heb verdiend en dan kijken of dat aan te vechten is en ik mijn geld terug kan krijgen.