Waarin lonkt outlook niet meer door

Wanneer ik in Microsoft outlook 2007 mail ontvang kan ik deze niet meer met een klink openen tenzij internet explorer openstaat. Wanneer dat niet het geval is moet ik 2 keer op een link klikken, dit was nooit zo hoe moet ik dat veranderen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij Outlook 2007 kun je direct opening aanzetten door bij opties, het tabblad mail-instellingen te selecteren en de optie direct opening aan te vinken. Hierdoor wordt een mail wanneer je internet explorer open hebt staan direct geopend. Zonder hiervoor een deep-link te hoeven aanklikken.

Succes,

Bert