Wie weet er een simpel programmaatje waarmee ik foto's kan oplichten?

Gratis en het liefst zo simpel mogelijk. Ik hoef niet allerlei andere toeters en bellen, zoals bij photoshop bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat hebben de foto's jouw misdaan? Verdien je geld op een eerlijke manier oplichter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke?
Cryofiel
12 jaar geleden
:-)

Het beste antwoord

Een eenvoudig programma dat toch veel mogelijkheden biedt, is Picasa:
http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/Picasa+fotobewerking
Ook heel handig om even snel een foto recht te zetten of bij te snijden! Maar ook leuk om (met 1 muisklik) een fotocollage te maken of ergens een tekstje in te zetten. Het programma kan best veel, maar alles werkt op een hele eenvoudige manier.

En als je méér wilt dan een simpele bewerking, kun je b.v. deze website raadplegen:
http://www.wilmakarels.nl/picasa3/handleiding.php
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Paint.NET is een goed fotobewerkingsprogramma met in het effecten menu ook het lichter maken van foto's.

vrij simpel te gebruiken als je normale menu's begrijpt.

http://www.paint.net/

(de rechter)

Toegevoegd na 1 uur:
Ook Paint.Net heeft een NL taalpakket en een Nederlanstalig forum voor als je hulp zoekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd irfanview hiervoor. Zit vol met handige opties. Dus ook kleuren ophalen, verscherpen, filters etc. En....nederlandsta"ig als je wil

Toegevoegd na 48 seconden:
Nederlandstalig bedoel ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor de allersimpelste bewerkingen is fotoflexer.com een aanrader, dat is een gratis programma op het internet waarmee je alle basisbewerkingen kunt uitvoeren. Je hoeft niets extra te installeren en is helemaal gratis, wel is de site in het Engels (maar voor basisbewerking geen probleem). Als je iets uitgebreider wilt, raad ik picasa aan. En voor het bewerken van gezichten (bv portretten) is portrait professional 10 een échte uitblinker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het allermakkelijkst lijkt me windows fotogalerie.
bovenaan staat dan bewerken en kan je je foto verlichten bij belichting aanpassen. als je windows hebt staat dit normaal al op je pc dus hoef je niets te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Free Digital Camera Enhancer

http://www.mediachance.com/digicam/enhancer.htm