Ik krijg op mijn iPod een melding dat er een probleem is met de betaalwijze van apstore maar ik Aleen maar gratis aps gedownload

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let de volgende keer beter op je spelling ;)

Antwoorden (2)

Hi dony,als jij een apple acount hebt die wel verbonden is aan een creditcard of ideal ofso, en dit is niet goed ingesteld juiste rekeningnummer verkeerde naam opgegeven etc.,dan zal je ook bij gratis apps foutmeldingen krijgen. Als dit niet het geval is dan zou het toch echt moeten lukken om apps te downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om Apps te kunnen downloaden moet je een geldig account hebben. Een geldig account heeft een werkende betaalmethode, meestal een geldige creditcard. Het is de manier om nep-accounts te weren en om te verzekeren dat áls je een betaalde App koopt er ook werkelijk betaald gaat worden.
Het is een van de weinige eisen die Apple (in dit geval) stelt om Apps te kunnen downloaden.
Vermoedelijk staat de geldigheidsdatum van je creditcard op het punt te verstrijken.