Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er eigenlijk wel MiniSD-kaartjes slikkende apparaten op de markt gebracht?

Ik zie heel veel apparaten met SD en MicroSD kaartjes voorbijkomen, maar ik heb nog nooit een MiniSD-kaartapparaat gezien. Het enige wat ik van MiniSD ken zijn de adapters waar je een MicroSD kaartje instopt. Is MiniSD misschien heel hard uitgestorven nadat MicroSD op de markt kwam of worden er nog steeds apparaten gemaakt die er gebruik van maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ja sommige HTC telefoons hadden ze.

De MDA Vario/HTC Wizard had voor zover ik me kan herinneren een mini SD slot.

Toegevoegd na 4 minuten:
Al snel kwam de MicroSD die met behulp van adapterjes naar mini of standaard SD kon worden omgezet.

Dus ik denk inderdaad dat de miniSD heel snel afstierf.

Toegevoegd na 5 minuten:
En ook de HTC Advance X7510 had een miniSD slot.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hier een hele lijst :)

http://www.phonegg.com/List/miniSD-Cell-Phones.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja hoor, voor circa 10 a 15 euro heb je een kaartreader het zij via usb of een inbouw
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had dus toch in mijn vraag moeten stellen dat ik geen readers en adapters bedoelde :-) maar apparaten als telefoons/camera's. Verder heb ik nog nooit een cardreader gezien die een directe MiniSD-kaartingang heeft. Meestal moet je dan alsnog met een adapter werken eer je de reader kan gebruiken.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing