Dat kan je er niet bij doen. Dat zit erbij of niet. Als je het illegaal download tenminste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan wel bij al je nummer op de conputer eigenschappen doen

en dan extra info en dan kan je daar de songtext plakken

als je hem nu op je ipod zet en je speelt af is er niks

maar klik je op het muziek nootje of de cover dan krijg je de hele sontekst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1. Ga naar het liedje op iTunes
2. Klik er op met rechtermuisknop
3. Kies info tonen
4. Ga naar het tabblad songtekst
5. Zet je lyricus daar
6. Druk onderaan op ok

Nu staat je lyricus op het plaatje op je iPod Touch...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met de App soundhound kan je op "now playing" klikken. De liedjes die je dan afspeelt ban je ipod zoekt hij automtisch de lyrics voor je op.

Super handig!