RollerCoaster tycoon 2 minimaliseren

Kan je rollercoaster tycoon 2 in een apart venster zetten zodat je ook nog andere dingen kan doen (B.V op msn)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja dat kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
RCT2 is standaard niet mogelijk Windowed te krijgen in tegenstelling tot RCT1 en 3.

Er is wel een trucje, maar erg omslachtig, en dat is om het in een virtual machine te draaien. De VM draait dan in windowed mode, zoals RCT2 er dus uitziet als windowed:

Hier een voorbeeld hoe iemand het met windows 7 in XP mode heeft gedaan:

http://www.nedesigns.com/topic/21438/windowed-mode-for-rct2-windows-7/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het goed is in in het spel op het floppy icoontje klikken, dan windowed mode kiezen en de resolutie klikken.
Je kan op alt en tab klikken. Dan ga je naar bureau blad