Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Zelf weet ik het niet, maaar....!!! Ik heb wel een site gevonden die in stappen aangeeft hoe je het kunt verwijderen.

Toegevoegd na 1 minuut:

En anders kijk je op www.google.nl
En tik je in: hoe verwijder ik hyves :D

Good luck :3

Site:
http://www.hoedoe.nl/computers/internet/websites/hyves/hoe-verwijder-ik-mijn-hyves-account
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij je Hyves instellingen is dat mogelijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volg achtereenvolgens deze stappen:

1) ga naar http://www.hyves.nl/help/ (helemaal onderin onder het kopje "over hyves")

2) vul in "verwijder account" in het invulvak en klik op zoek

3) klik op "ik wil mijn profiel verwijderen"

4) Er staat een stukje tekst namelijk en de "klik dan hier" in deze zin

Wil je toch je profiel verwijderen, hiermee mogelijk al je vrienden verliezen, geen verjaardagskrabbels meer ontvangen en belanden in een sociaal isolement ;-) klik dan hier.

5) geef je reden op, klik op "ik neem afscheid"

6) daarna krijg je (waarschijnlijk) een bevestigingsmail, met een link die je moet aanklikken, doe je dat niet, dan blijft profiel gewoon bestaan.

Krijg je geen bevestigingsmail, dan óf even wachten, óf afwachten tot je écht verwijdert bent en dat kan 24 uur duren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, was wat tekst vergeten te typen...

Zo moet het zijn:

4) Er staat een stukje tekst namelijk en de cursieve lichtblauwe "klik dan hier" in deze zin

Wil je toch je profiel verwijderen, hiermee mogelijk al je vrienden verliezen, geen verjaardagskrabbels meer ontvangen en belanden in een sociaal isolement ;-) klik dan hier.

moet je aanklikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb gehoord dat je eerst al je vrienden moet verwijderen.. Lees bij vrienden op fb die hyves hebben verwijderd dat het een hele omslachtige klus is.. Succes!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze hadden het over hun eigen profiel..
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing