Wat is er mis met mijn YouTube?

Voorheen begonnen videos altijd automatisch af te spelen in 1080p maar nu kan ik ze alleen maar in 360p bekijken, als ik op 1080p druk krijg ik een foutmelding met het verzoek Adobe Flash Player opnieuw te installeren, 3x gedaan maar het helpt niet!

Nu duw ik op 1080p en blijft die maar laden en laden, maar er komt steeds 360p

Ik gebruik FireFox 3.6 met nasa Nightlaunch theme omdat die gewoon superfijn is.

Maar zelfs bij IE 8 en Google Chrome krijg ik deze onzin opeens!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Kan je via jouw youtube instellingen veranderen als je op instellingen drukt bij die 360p en dan hoge kwaliteit afspelen bij groot scherm
Hoop dat het lukt succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Scherm instellen op hoogste resolutie via het configuratiescherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Firefox 3.6...??! Dat is wel een héél oude versie! 9.01 is de huidige uitvoering.

Begin eens met het downloaden van de Uninstaller van Flash Player. Die vind je hier:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
Kijk goed uit dat je de juiste versie (32 of 64 bits) neemt.
Sluit alle browsers af en laat het programma z'n werk doen. Daarna je pc opnieuw opstarten en de laatste versie van Flash Player installeren: http://get.adobe.com/nl/flashplayer/

(En installeer meteen even de nieuwste versie van Firefox!).
Pieter2011