Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik goedkoop laptops kopen? dan bedoel ik niet met 50 euro korting maar echt goedkoop.

Dat je ze zegmaar met aardig wat winst kan door verkopen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

Handel beginnen, inschrijven bij KVK.
Kan je ze bij de groothandel inkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gaat je niet lukken.
Als persoontje kom je niet tussen alle grote opkopers.
Je moet volume draaien om kortingen te krijgen
Computerdiscounter.nl heel goedkoop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarom zouden consumenten dan niet gewoon een laptop kopen bij die zaak? Als je van de vrager moet kopen betaal je nog een winstmarge. Dit is een kansloos idee, het zal niet werken. De concurrentie is veel te groot en overal aanwezig. Grote bedrijven die laptops verkopen hebben contracten met leveranciers, dat levert schaalvoordelen op. Dit zul je zeker niet kunnen evenaren als nieuwkomer op deze markt. En al helemaal niet als je laptops inkoopt van iemand die er zelf al een winstmarge op heeft.
Volgens mij op www.gebruikelaptop.nl. Die hebben vaak 2e hands laptops maar als het goed is ook nieuwe. Die kopen oudere en nieuwere laptops op zetten er nieuwe hardware en software op en verkopen hem dan weer. Zijn altijd wel goeie laptops want hun kochten vaak laptops bij mijn oude werk op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing