Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

full screen geeft zwart beeld, hoe komt dit ?

wanneer ik filmpjes van bijv. you tube full screen wil kijken krijg ik zwart beeld. Mijn computer is nieuw en krachtig genoeg om aan te moeten kunnen.

Soms krijg ik zomaar een berichtje dat ik niet mijn maximale scherm resolutie gebruik. heeft dat hier mee te maken en hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heb ik ook gehad bij een laptop die ik eergistere volledig opnieuw geïnstalleerd heb. Wat voor mij werkte op youtube was, eens je op het zwarte full screen zit, op het kruisje drukken en daarna weer op full screen zetten. Dit is natuurlijk maar een tijdelijke oplossing.

Het heeft hoogstwaarschijnlijk met je flash te maken. Verwijder en herïnstalleer de nieuwste versie van Adobe Flash en herstart vervolgens je computer.

Hoop dat dit je geholpen heeft!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je misschien een computer die voor twee beeldschermen geschikt is,je moet er dan 1 uitschakelen.Configuratiescherm beeldscherm instellingen.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik bedoel een monitor voor twee beeldschermen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er naar gekeken, de mogelijkheid is er wel maar hij staat al op 1 scherm, dus dat is het niet. Toch bedankt voor de moeite!
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing