hoe kan je de websites die je hebt verwijderd die dag toch nog terug vinden?

ik heb vandaag een site verwijderd uit mijn geschiedenis maar kan je nog ergens in je computer zien welke site dat was? want ik had de verkeerde verwijderd.

kan iemand mij helpen a.u.b !

ps ik heb er geen verstand van dus graag even duidelijk uitleggen ;P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met welke browser internet je waar deze site op stond?

Het beste antwoord

index.dat bestand slaat volgens mij ook browsergeschiedenis op. als je geluk hebt, heb je die niet verwijderd. volgens mij kan je het met dit programma vinden en lezen.

Toegevoegd na 48 seconden:
ik denk wel dat je het met de guide daar op de site wel redt toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

vrees dat dit is,van weg is weg.
fremar