Ik probeer ergens een gebruikersnaam aan te maken, met tekens, ik gebruikte een aantal dingen zoals streepjes enzo,

Gebruikersnaam moet tussen de 5 en 16 tekens bevatten, staat er dan ik probeerde ook zes uitroeptekesn maar dat lukte ook niet, wat kan ik doen?

Toegevoegd na 9 minuten:
EN DIT KREEG IK OOKAL DOORDAT IK WAT ANDERS UITPROBEERDE DOOR CIJFERS TE GEBRUIKEN:

Voornaam moet tussen de 2 en 50 niet-numerieke tekens bevatten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is dan toch duidelijk allemaal? Je mag alleen letters invoeren. Daar hoef je toch geen vraag over te stellen op goeievraag??? Aangezien je hints krijgt van wat er verkeerd ingevoerd staat. Dat doen websites natuurlijk niet zomaar, gewoon die regels volgen en jij kunt je aanmelden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry!? Dat maak ik wel zelf uit of ik hier een vraag stel of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De ene keer heb je het over gebruikersnaam en de andere keer over voornaam, welke bedoel je? Welke website gaat het over, dan kunnen we beter kijken? Ik kan me levendig voorstellen dat een website in je voornaam in ieder geval alleen maar letters accepteert. Ouders noemen hun kind tenslotte geen Bertha67, Gradje23 of zo.

Antwoorden (4)

Dan kan het zijn dat ze alleen letters en cijfers bevatten.
Normaal gesproken, als je een gebruikersnaam opgeeft die niet kan, dan krijg je een melding met wat het probleem is.

Zie hieronder de melding van GV.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met tekens worden ook gewone letters bedoeld. Als je alleen gewone letters gebruikt, dan gaat het zeker goed. Sommige speciale tekens, zoals ?&*^%$! worden soms niet geaccepteerd.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn gebruikersnaam bevat nu 10 letters, dus??...
Waarschijnlijk accepteert het programma waar voor je een gebruikersnaam wilt maken geen tekens. Probeer anders iets met cijfers. Succes

Toegevoegd na 23 uur:
Mijn bericht is verzonden voordat er een toevoegen bij het probleem kwam. Trouwens is je probleem al opgelost?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent bezig met een gebruikersnaam deze hoeft niet ingewikkeld te zijn zoals een wachtwoord. Er wordt al duidelijk aangegeven dat je geen numerieke tekens mag gebruiken (0-9). Speciale tekens mogen vaak al helemaal niet gebruikt worden ook niet bij wachtwoorden. Dus gewoon alleen een naam invoeren in de vorm van abcde-abcdefghijklmnop is geaccepteerd. Dit kan lastig zijn als je Piet heet en Piet79 wil heten. Maar probeer wat met een achtenaam of GekkePietje. Veel succes.