Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik als ik een spel op steam koop ook op anderen computers spelen?

als ik een spel op steam koop dat voor mac en pc is koop kan ik dat dan ook op een andere pc dan mijn mac spelen of moet je het dan weer opnieuw kopen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Ja, als je daar steam op installeert en inlogt, kan je daar het spel ook op installeren en spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zolang je inlogt op dezelfde Steam account en het spel op die andere pc opnieuw download, kun je het gewoon spelen.
Je kunt wel maar op 1 pc tegelijk ingelogd zijn.

Het is wel mogelijk bij sommige spelen om via LAN te spelen met slechts 1 game. Ik heb eens met mijn vader en broer Anno 1404 gespeeld, allemaal via mijn broers account :)
2 accounts ingelogd in offline modus, en de persoon in online modus maakt de game aan. Werkt perfect!
(Lees meer...)
Kimath
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing