beeldscherm vergroten

kun je op een windows computer het beeldscherm op een bepaald punt richten (als het kan alleen op een extra beeldscherm) als je bijvoorbeeld wilt dat op het (extra) beeldscherm geen start balk te zien is. je kunt hem verbergen maar ik wil dat ze ongeveer maar 25% van het scherm kunnen zien.
ik hoop dat het duidelijk genoeg is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Meestal xitten op een beeldscherm van die knopjes mey zon menu moet je daar maar eens gaan prutsen want dan kun je het beeld verplaatsen en inzoomen enso