Is het handig als ik met NoteFolio veel verschillende mappen ga maken voor één vak?

Ofterwijl: i.p.v. alle stof van M&O in één map te plaatsen, waarbij ik heel veel moet scrollen, voor elk afzonderlijk onderdeel een aparte map aanmaken.
Iemand ervaring/tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zit een zoek functie in notefolio. Dus je kunt alles prima in één bestand stoppen en dan kun je op kernwoorden zoeken. Dan kom je er zonder te scrollen.

Valsspeler :)

Bang voor je examen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes! :D

Andere antwoorden (1)

Ik maak per hoofdstuk of onderwerp een aparte map en dan vaak ook nog een map met de naam 'algemeen'. Overigens heb ik geen M&O maar ik doe dit op die manier voor natuur- en scheikunde