Marktplaats, zwarte markt; je kan het eigenlijk niet of goedkoop illegaal (dus namaak vaak) of tweedehands kopen, dus als je het echt goedkoop wil hebben, zul je toch tweedehands moeten gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Bazaar in Beverwijk. (voorheen de Zwarte Markt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op vakantie gaan naar Turkije, ze hebben daar veel merkkleding, nep welliswaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een outlet store. Er zijn er meerdere in Nederland, bijvoorbeeld in Roermond.