weet iemand, welke ipad geschikt is om hyves games mee te spelen, of een andere mooie oplossing

ben in de winkel geweest en die vertelde mij dat het als het goed is niet kon, aangezien er geen flash op zit, maar ze wilt er graag 1 om onderweg of als ze ergens is een spelletje te spelen op een i pad of iets wat in de buurt ligt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een oplossing is om spellen via de appstore te downloaden. Die spellen zijn speciaal geschikt gemaakt voor de ipad en werken daarom ook heel fijn.

Een andere oplossing is om het via remote desktop te spelen, maar voor onderweg is dat helemaal niet fijn, omdat dat nogal traag kan werken, en je allemaal omwegen doet voordat je verbinding met je pc hebt.

Een andere oplossing is om een android tablet te nemen die wel flash ondersteund.

Wel raad ik dan aan om dat eerst te testen hoe lekker dat flash van hyves op zo'n android tablet werkt.