Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet hoe ik van een map een bestandmap kan maken zodat ik die dan kan verzenden

ik wil een map verzenden met verschillende mappen er in die wil ik in een keer verzenden maar wat ik ook probeer hij gooit ze open en die kleine mapjes gooit hij dan ook open hoe moet ik daar nu een bestandmap van maken zodat hij dat wel erkent zodat ik die map in een keer in zijn geheel kan verzenden ben helaas geen professor op de pc

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (3)

dat kun je inpakken met winrar. die is gratis te downloaden op winrar.nl. rechtermuisknop op de hoofdmap en dan inpakken..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het antwoord hierboven klopt, maar de ontvanger moet dan ook winrar of zo'n ander zip/compressie programmaatje hebben.
Suc6!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rechtermuisknop op die map -> kopieren naar-> gecomprimeerde map (het wordt dan een zip bestand).

Dat nieuwe bestandje kan je dan mailen.

Alhoewel winrar beter is, vraag ik me af of dat makkelijker voor je is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is zeker de beste oplossing! Helemaal geen extra onbekende software nodig en altijd betrouwbaar. Ook voorkom je dat er perongeluk .rar archieven worden gemaakt die de ontvanger zonder winrar misschien niet kan openen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dankje :)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing