Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk programma kan je een bestand openen die op een soort wordprogramma op een MacBook gemaakt is?

Ik heb een mail gekregen met een bestand erin. Ik kan dat bestand niet openen omdat ik het juiste programma er niet voor op mijn computer heb staan. ikzelf heb windows XP maar het is dus op een MacBook gemaakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
693

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als het van een macbook komt zul je de meeste bestanden niet kunnen openen op windows. Ikzelf heb een macbook pro en als ik een worddocument wil opslaan kan ik aanvinken ofdat ik het bestand ook vr windows gebruikt moet kunnen worden. Zolang dat niet is aangevinkt tijdens het opslaan zal je het wordbestand niet kunnen openen op windows.

Mrboonen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor een bestand is het?

je zou het met openoffice eens kunnen proberen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het een *.pages bestand? Je zou het mij door mogen mailen, zet ik het voor je om in een *.doc, ik heb Mac met het iWork pakket. Ik weet bijna wel zeker dat ik het kan openen.

Als je wil dat ik het omzet, moet je mij even een berichtje sturen via m'n profiel en dan wisselen we mailadressen uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding