Ik heb geen geluid via mijn HDMI kabel(wel beeld). Wat te doen?

Ik heb een HDMI kabel en ik heb geen geluid meer op tv.
Maar nog wel beeld.

Ik heb wel instellingen gewijzigd ik heb iets ik dacht dat het geluid zo uitging op mijn tv(naderhad had ik ook gewoon op het speakertje kunnen klikken).

Ik heb Windows 7 en een Packard Bell Easynote TJ77.

Snel hulp gevraagd.

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik heb dan nog wel geluid op mijn laptop.

Toegevoegd na 4 dagen:
Het is gelukt. Hij stond er ineens gewoon weer bij.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Kan je anders nog een jack(geluidskabel) aansluiten soms ondersteunt hdmi geluid niet meer als de kabel oud is of beschadigt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik heb dat ook wel eens, maar dan is het altijd als ik een film probeer te kijken. als ik eerst de film afspeel, en tijdens het afspelen de kabel erin doe, komt er geen geluid maar we beeld.
maar als ik eerst kabel in doe en dan afspeel, doet het geluid het weer wel.

ik weet niet wat je wilt doen, maar als je iets wilt afspelen, kan het daar aan liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar wat probeer je te doen, wat wil je op je tv projecteren? misschien kan het daar aan liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tja sorry, als het niet aan het afspelen ligt, dan weet ik het ook niet. het was te proberen.
ik gebruik zelf weinig een hdmi-kabel. maar als ik het gebruik, krijg ik vaak dat probleem (wat ik dus heb uitgelegd)
Ik moet altijd eerst via audioapparaten (het scherm van je screenshot) de speakers uitschakelen. Dan schakelt ie automatisch over op het geluid van de televisie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De laptop lijkt de tv ook niet als audioapparaat te detecteren. Wat voor type tv heb je precies?