hoe maak ik mijn computer echt weer snel

mijn computer is laatst echt sloom meestal ook de game (combat arms nietzo zwaar) en ik ben een paar maanden terug nog naar windows 7 upgegrade. en ik heb 1 vurisscanner nod32 nog net gescand niks geen virussen en advanced systemcare scan gedaan en heel vaak gedefragmenteert maar hij blijft sloom weet iemand hoe ik mijn pc weer echt snel maak? PS: ik wil het liefst geen progammas verwijderen en ik heb er helemaal niet veel ik heb ong. nog wel 50 gb over

Toegevoegd na 2 minuten:
en ik heb nog ccleaner dat schiet ook niks op en bijna alle opstartprogramma's uitgevinkt

Toegevoegd na 21 uur:
mijn processor : AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 3800+ 2.00 GHz 32 Bit dus :P Geinstalleerd geheugen Ram 1,00 GB

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Jammer dat je er niet even bij zegt wat voor processor je hebt en hoeveel geheugen je hebt. Vaak als je wat minder werkgeheugen hebt wil het helpen om geheugen erbij te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te lezen pak je het goed en grondig genoeg aan
maar die upgrade win7 misschien is het nu de tijd wat extra geheugen te kopen ?
maar wat gaat er precies traag ? internet vensters openen ??
capthavoc
12 jaar geleden
je kan een schijf defragmentatie uitvoeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo,

1 Gb ram is ook niet heel erg veel, misschien is het handig om er meer Ram in te stoppen, bijvoorbeeld 2 GB er bij. Wat soms ook wel helpt is ALT+CTRL+DEL en te drukken en dan te kijken bij "taak beheer" of er programma's open staan die toch Ram gebruiken maar je zelf niet gebruikt, die programma's sluit je dan af. Vaak word je PC/Laptop daar aanzienlijk sneller van.