Wat wordt de term muts bedoeld op internet? En dan bedoel ik dus iets wat men je toestuurt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik hoorde vandaag van iemand dat zij een muts kreeg toegestuurd maar zij kon het mij niet helemaal duidelijk maken wat daarmee bedoeld werd. Het heeft iets met bewegende beelden te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

MutsUit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Muts kan verwijzen naar:

Muts (hoofddeksel), kledingstuk dat op het hoofd gedragen wordt;
Frygische of Phrygische muts, een zacht kegelvormig hoofddeksel waarvan de top naarvoren wijst en weer wat naar beneden valt;
netmaag, één van de vier magen van herkauwers;
de volkse naam voor vagina;
een scheldwoord voor een vrouw;
de zwarte huidzak op de kop van een klapmuts, een zeeroofdier uit de familie der zeehonden;
als bescherming van de pen van een houten bovenas in een windmolen.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
interessante mutsen allemaal zeg..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft iets met een bewegend beeld op internet te maken, zoals ik al in mijn vraag aangaf.