Hotmail account geblokkeerd, geen antwoord!?!

Ik kan vanaf Koninginnedag niet meer inloggen op mijn Hotmail account. Vanuit het niets!! Nu is mn account geblokkeerd, omdat ik het 'te vaak' heb geprobeerd. Ik heb alles al geprobeerd, validatieprocedures doorlopen, geheime vraag kan ik niet juist beantwoorden (is al 10 jaar geleden ofzo) etc.

Mijn concrete vraag is: weet iemand hoe je iets kunt achterlaten op het Microsoft forum? Dat is mij volkomen onduidelijk..

http://www.windowslivehelp.com/forums.aspx?productid=1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al een Windows Live Solution Center account?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ehm nee, volgens mij niet... Waar maak ik die aan :D?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze tekst staat gemeld op de website answers.microsoft.com: Op 05/06/2011 vindt er systeemonderhoud plaats op de website van Microsoft Answers.
Gedurende dit systeemonderhoud kunt u nog wel vragen en antwoorden zoeken en lezen. Aanmelden, nieuwe vragen stellen en reageren is dan echter niet mogelijk. Dank voor uw geduld. Volgesn mij vindt er grooootschalige fraude plaats ofzo (ik heb net Microsoft gebeld, die zeiden dat er extra mankracht op Solutions Center is ingezet, die overigens niet telefonisch bereikbaar zijn, uiteraard :P)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, als je weer kunt aanmelden kun je dit als volgt doen! 1. Ga naar het Solution Center
2. Klik op 'Stel een vraag'
[Eventueel: 3. Log in als dat nog niet is gebeurd]
4. Je komt nu op een pagina met allemaal velden die je moet invullen (Boven de pagina staat: 'Profiel aanmaken') Ik hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is de URL van dit solution center?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het deze is: http://www.windowslivehelp.com/ Waar zie je dan staan: 'Stel een vraag'???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.windowslivehelp.com/forums.aspx?productid=1
Hotmail Oplossingen - Hotmail Forums - ? Stel een vraag
Dan klik je op 'Stel een Vraag'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de moeite, maar ik zie "stel een vraag" nergens staan... Misschien omdat ik rechtsboven in het scherm wel een soort ID-nummer zie staan: namelijk TEMP (en dan heel veel letters/cijfers)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze hebben ook een contact pagina.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo daydream, Ik wilde even laten weten dat het is opgelost. Ik zie inmiddels op het forum ook "stel een vraag" staan. Maar een paar dagen geleden echt niet!!! Nou ja, bedankt voor je moeite iig. Gr

Antwoorden (2)

Nee hiervoor hoeft U niet persé naar een of ander forum. Juist niet,want mogelijk bevinden zich op zo'n forum lieden,die niet te vertrouwen zijn. Op de volgende pagina ( van Microsoft) staat zeer uitgebreid uitgelegd,hoe te handelen als een account is gecompromitteerd.

Lees alles eens op Uw gemak en mogelijk ontvangt U dan op Uw mobiel een geheime code terug ,waarmee U dat account weer op de gebruikelijke wijze kunt gebruiken.
Alvast succes!

http://www.windowslivehelp.com/solution.aspx?solutionid=6ea0c7b3-1473-4176-b03f-145b951dcb41

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 32 minuten:
Op de volgende pagina kunt U hetzelfde proberen,maar dan mogelijk wat vlotter:

https://security.live.com/acsr.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daarom gebruik ik gmail... mocht er iets misgaan dan kan ik altijd mijn telefoon raadplegen... een simpel smsje en al me gegevens worden naar me opgestuurd :)