weet iemand waar je goedkope ipod touch 4g 32gb kan krijgen??

ik wil graag een ipod touch 4g 32gb
vorige week was ik opgelicht.
voor een ipod touch.
op marktplaats.
en ik wil geen ipod touch meer kopen via marktplaats.
weet iemand nog webshop's of winkels waar een ipod touch goedkoop is? onder de 200,00 bijv.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou ook op tweakers.net kunnen kijken bij de PriceWatch. Daar kan je de winkel waar ze 'm voor de laagste prijs nieuw verkopen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek op marktplaats een iPod Touch 4G bij je in de buurt, zodat je langs kunt gaan. Dan is de kans dat je wordt belazerd nihil.

Anders zou ik geen optie weten om voor onder de 200 euro een 4e generatie met 32GB te krijgen.