help mijn postvak loop vol met één en de zelfde mail.De mail is van postmaster.Met het onderwerp: Delivery status notification.

Wat is dit,wat moet ik hier mee?
Hoe kon ik er vanaf?Ik heb er al z'n vijftig verwijdert maar het blijft per tientallen komen.
Help

Toegevoegd na 21 minuten:
sorry,maar ik ben een beginner met de pc.
Hoe kan ik mijn wachtwoord veranderen bij hotmail?

Toegevoegd na 26 minuten:
Ja,in het postvak verzonden staan rare berichten

Weet jij het antwoord?

/2500

Hey, Misschien is het een optie om het onder ongewenst te plaatsen.. ? Daar kijk ik persoonlijk toch nooit en het staat daar al vol met spam mails, Misschien is het ook handig om je computer : Te formateren Terug in de tijd te zetten Hopelijk genoeg ideeën ?? Toegevoegd na 2 minuten: Reden om te formateren of terug in de tijd te zetten ::: Het kan een virus zijn die er voor zorgt dat je de mails per 10 tallen binnen krijgt.. bij een formatatie of terug in de tijd zetting kan het afgelopen zijn... Zo niet hebben misschien anderen lezers een beter idee ;)

Heb je vandaag zelf een groot aantal mails verstuurd aan een grote groep mensen? Zonee, kijk dan even bij je 'verzonden berichten' en kijk of je hier wat geks tussen ziet staan wat je zelf niet hebt verzonden..

dat had ik ook. gwn verwijderen en negeren. nu heb ik het niet meer!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100