Welke PC-games kan je spelen met een PS3 controller?

Heb mijn PS3 controller werkende gekregen op mijn pc, met de driversoftware kan ik het testen en beweegt de crosshair, nu wil ik het alleen nog in een spel testen. Dragon Age2 pakt hem niet op ook niet als ik hem in Xbox360 modus draai. Iemand die een spel weet waar het wel bij zou werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

je kan het wel testen bij het spel warrock moet je eerst naar options control daar staat het joystick ps het is een leuke fps shooter game
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

een ps3 controller hoort ook niet op de pc.
ik zal zo even niet 123 weten bij welke spel je het het beste zou kunnen testen.

in ieder geval heb ik wel een gratis bmw race spel voor je waar je het eens mee zou kunnen proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
krunker is een erg leuk spel met je ps4/3 controller