Hoe een hyvesprofiel op te zeggen ? Zie uitleg

Ik heb een hyvesprofiel voor me zoontje aangemaakt maar doe er niks meer mee , zijn wachtwoord ben ik kwijt en mijn emailadres werkt niet meer die is verwijderd / geblokt omdat ik hem lange tijd niet gebruikte. Email naar Hyves gestuurd maar geen antwoord gekregen , dus ik zit vast en weet niet hoe ik de profiel kan verwijderen. Dus kan geen email ontvangen met wachtwoord en kan niet inloggen op hyvesprofiel . HElp

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is lastig een hyvessite te verwijderen ook met een werkend emailadres en niet vergeten wachtwoord. De aanhouder wint echter ;-)
Ik zou dus nogmaals een email naar hyves sturen en daar het verhaal uitleggen. Omdat je het wachtwoord niet weet en het e-mail adres niet meer actief is zul je iets anders moeten hebben om aan te tonen dat het de hyves-site van jouw zoontje is. Zijn er zaken die niemand mocht zien op de hyvespagina, bv jouw (niet meer werkende) email adres, zn geboortedatum? Want ik ga ervan uit dat ze wel een bewijs willen hebben voor ze iets verwijderen (ik moest zelf toen mn wachtwoord...)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet een e-mail naar hyves toesturen.Verder kan je niks doen!