Ik heb een galaxy s maar kan alleen op wifi

Ik heb een galaxy s maar ik kan op wifi maar als ik buiten ben doet tie het niet mijn provider is ben vanaf morgen gaat me internet abbo in maar wil wel zeker weten dat ik buiten op internet kan

Toegevoegd na 6 minuten:
dus mijn vraag is hoe kan ik buiten op internet??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
en wat is nu je vraag, hoe wil je een antwoord?

Antwoorden (2)

Als je de uit knop wat langer in drukt dan zie je de mogelijkheid mobiele netwerken staan. Klik die aan en je 3g netwerk staat aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wachten tot je abbo in gaaat dan komt het goed. anders bellen met je provider. succes !