door PUZZEL STOP naar 4477 te sms’en

Toegevoegd na 9 minuten:
Krijg je smsdiensten van griplo, kijk dan naar het nr van deze dienst, daar stuur je dan puzzel stop naar dat nr.
als 4477 niet afz. is dan neem je het nr wat in je display staat. Het kan ook 7766 zijn, ze gebruiken meerdere nrs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien u berichten ontvangt van nummer 4477, sms STOP naar 4477
Indien u berichten ontvangt van nummer 7766, sms STOP naar 7766
Indien u berichten ontvangt van nummer 2008, sms STOP naar 2008

Toegevoegd na 1 minuut:
Nadat u bent ingeschreven voor de dienst van uw keuze betaalt u € 3,00 per ontvangen bericht. De maximumkosten voor deze dienst zijn € 36,00 per week.