Hoe kan de inhoud van mijn e-mailberichten allemaal hetzelfde worden na verplaatsing naar een lokale map?

Ik gebruik Windows Mail. Om de boel een beetje te ordenen, heb ik mappen op onderwerp staan bij de 'Lokale mappen'. Laatst had ik het ook al een keer en nu weer; ik sleep een e-mailbericht naar een betreffende map van de lokale mappen en dan wordt de inhoud van het bericht hetzelfde als het bericht wat er al instaat. Nog een e-mailbericht erbij... hetzelfde verhaal. Onderwerp en tijd blijven wel zoals het was, maar de inhoud dus niet! Snap er niets van. Wie wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik gebruik ook windows mail, maar heb dit nog nooit meegemaakt. Misschien kan je bij de helpfunctie iets vinden? Of op het forum daar vragen?