hoe vul ik mijn cartridge

Ik zie niet waar en hoe ik mijn cartridges voor de Brother LC-970BK gevuld kan krijgen. Ik heb een Refill Kit, maar zal toch eerst het vulgaatje van de cartridge moeten weten. Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Begin met een dikke krant onder da cartridge te leggen.
Peuter het etiket wat meestal boven aan de cartridge zit los. Hieronder bevinden zich in de meeste gevallen een vijftal gaatjes.
Let wel op dat je de goede kleuren in de juiste gaatjes spuit met de injectienaald die waarschijnlijk bij de inktflesjes geleverd is.
Steek de naald in het piepschuim in het gaatje en vul zeeeer langzaam bij.
HOu een stukje snel opnemend papier van een keukenrol in de buurt.
Voor het geval de inkt opborreld uit een van de vulgaatjes tijdens het vullen.
Frank
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het vulgaatje is hetzelfde gaatje waar de inkt uitkomt.