Wat betekend hè vogeltje op een standaard linksonderin in je profielfoto op een Hyves pagina?

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik bedoelde rechts onderin. Sorry

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien iets van 'ik heb twitter'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is het symbool voor 4 en 5 mei.
Op 4 mei is de dodenherdenking, de dag waarop
we denken aan alle slachtoffers van de oorlog en daarom
om 8 uur 's avonds met het gehele land 2 minuten stil zijn.
Op 5 mei vieren we onze vrijheid. Door dit symbool over je profielfoto op Hyves te plaatsen geef je aan dat jij stilstaat bij 4 en 5 mei. Je toont je respect hiervoor. Je kunt dit symbool over je profielfoto laten zetten op deze link: http://www.hyves.nl/actie/4en5mei/?tryvertisingvar_ref=www
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps, bovenstaande reactie is per ongeluk bij reacties gekomen ipv antwoorden. Ik drukte ook te vroeg op versturen, want ik wou er nog een plaatje bij doen en vragen of je dat symbool bedoelde...en zag toen dat je geschreven had dat linksonder stond, en wat ik bedoel sta rechts, dus toen wou ik het verwijderen maar dat ging niet helemaal goed....Sorry!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi rinke. Bedankt voor je uitleg. Ik bedoelde inderdaad rechts onderin. Als je je complete reactie even kopieerd naar de antwoorden zal ik hem plussen.

Het beste antwoord

Dat is het symbool voor 4 en 5 mei.
Op 4 mei is de dodenherdenking, de dag waarop
we denken aan alle slachtoffers van de oorlog en daarom
om 8 uur ‘s avonds met het gehele land 2 minuten stil zijn.
Op 5 mei vieren we onze vrijheid.

Door dit symbool over je profielfoto op Hyves te plaatsen geef je aan dat jij stilstaat bij 4 en 5 mei. Je toont je respect hiervoor. Je kunt dit symbool over je profielfoto laten zetten op deze link: http://www.hyves.nl/actie/4en5mei/?tryvertisingvar_ref=www

Hier nogmaals mijn antwoord, nu bij antwoord ipv reactie ;-) En met afbeelding van het vogeltje :P Hij zit trouwens op een fakkel, en stelt zelf een combinatie voor tussen het vrijheidsvuur en de vredesduif. De kleuren rood, wit en blauw zijn in het logo verwerkt, van de Nederlandse vlag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens mij ik heb twitter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarmee geeft U aan - of in dit geval veel anderen- stil te staan bij 4+5 Mei .
Het is eigenlijk een fakkeltje ,met de Vredesduif !

Groet:Zoekertje